Tre nye område klare for sal av breiband i Vågå

Nord-Gudbrandsdalen fekk i 2021 tildelt støtte for utbygging av breiband i tre av kommunane i regionen; Dovre, Lesja og Vågå. Utbygging har vore ute på anbod og det er no skrive kontrakt med Eidsiva Bredbånd. Dei vil byggje ut fiber i følgjande område i Vågå:

• Vågåmo - Lalm langs Rv15
  • Vågåmo - Tessand
  • Øvre del Øygardsvegen

Oppstart salg

Eidsiva Bredbånd vil denne veka sende ut brev til alle husstandar i desse områda med informasjon om prosessen videre. Dei vil deretter ta personleg kontakt med alle og informere om prisar og vilkår for fiberprodukta dei har. Oppstart av salgsprosessen er sett til 28. november 2022.

Kommunane ønskjer ei total oppslutning på minst 65% blant alle husstandane i områda som kontrakten med Eidsiva Bredbånd omfattar, for at prosjektet blir starta opp. Årsaka er dei store summane som staten, Innlandet fylkeskommune og Vågå kommune går inn med i breibandprosjekta. Det er derfor viktig at alle som er interesserte, teiknar kontrakt.

Status på prosjekta finn du på denne nettsida