Status breibandutbygging Vågå

Det pågår mykje fiberutbygging i heile norddalen for tida. I Vågå har vi mange parallelle prosjekt, der nokre har blitt forsinka, men i tabellen nedanfor finn du status på dei ulike områda.

Illustrasjonsbilete nettverkskabel - Klikk for stort bildeNettverkskabel Pixabay

Er du fastbuande, og meiner at du ikkje har fått tilbod om breiband enno, eller blir dekt av dei områda som i dag er under utbygging eller på utlysing, så meld frå til kommunen.

Innlandet fylkeskommune har og ei kartløysing som viser status på ulike breibandprosjekt i fylket

Oversikt over utbyggingsprosjekt for breiband i Vågå

Prosjektområde Støtte tildelt år Utbyggar Status pr 25.9.23
Skogbygda-Skårvangen 2018 Eidsiva Bredbånd Gravearbeidet var planlagt starta opp i august etter 2. slåtten. Grunna ekstremværet og ein generell blaut sommar, er det mange stader 2. slåtten ikkje er gjort før veke 36/37. Graving har starta opp, men det er utfordrande med mykje vatn i bakken. 59 kundar er no kopla opp og det er venta at alle skal vere påkopla innan årsskifte.
Lia og omegn 2018 Eidsiva Bredbånd Ventar på ferdigstilling frå Fjellnett. Oppkopling av husstandar langs Vågåvatnet er i gong. Graving har venta på 2. slått og har møtt ekstra utfordringar pga mengde nedbør, og det må tørke noko før vidare graving.
Garmo - Storviksroe 2019/2020 Global Connect Ferdig
Vågåmo - Lalm, langs Rv15 2019/2020 Global Connect Planen er å starte oppkopling av dei fyrste kundane i slutten av oktober. Det kan likevel bli nokre utsettelser grunna fellesføring med Fjellnett.
Vågåmo - Tessand 2021 Eidsiva Bredbånd Planlagt oppkopling av kundar frå november 2024
Øvre del av Øygardsvegen 2021 Eidsiva Bredbånd Planlagt oppkopling av kundar frå november 2024
Rustvegen 2021 Eidsiva Bredbånd Planlagt oppkopling av kundar frå november 2024
Lalm - Sel grense 2022 Eidsiva Bredbånd Kontrakt signert