Orientering covid-19 og vaksineringsstatus pr. 29.07.21

Hugs at pandemien ikkje er over. Det er framleis viktig med grunnleggjande smitteverntiltak. Hald avstand og vask hender. Hald deg heime om du er sjuk. Test bestiller du ved å ringe koronatelefonen.

Det er ingen positive testar og ingen i karantene pr. i dag. Vi har samarbeid med Sel om testing og koronatelefon. Dette samarbeidet vil halde fram utover sommaren.

Vaksinasjonsplan/-status:

Antal doser satt totalt

Tal personar med minst 1 dose

Tal fullvaksinerte

Plan for vaksinasjon denne veke

Personar i trinn 9 (45-55 år) og gruppe 10 (18-24 år og 40-44 år)

Plan for vaksinasjon i veke 31

Ingen vaksinasjon

Plan for vaksinasjon i veke 32

Alle i trinn 10 (18-24 år og 40-44 år) og trinn 11 (25-39 år) skal nå ha fått tilbod om si fyrste dose. Dette avheng av at vi får det antall doser vi er forspegla. Dette veit vi ikkje enda. Dette gjeld veke 32.

Antall vaksinedosar vi får veit vi ikkje før ei veke før. Døkk som får tilbod om vaksine vil  få ein sms med timeavtale til vaksinering. Hugs å ringe helsesenteret (tlf. 61293700) om timen slett ikkje passer. Alle må prøve så langt som råd å ta imot tidspunkt til vaksineringa dei har fått. Dersom du er sjuk hugs å gje oss beskjed om dette.  Dette er veldig viktig for at vi skal få brukt alle vaksinane etter oppsett plan.

Det er 12 vekers intervall mellom 1. og 2. dose.  For personar i risikogruppa er intervallet mellom 1. og 2. dose 6 veker.

Er du ungdom og skal studere i utlandet treng du kanskje å bli fullvaksinert før studiet startar. Nokre land krev dette. Ta kontakt med helsesenteret.

Koronavaksinasjonen vil gå føre seg i Vågåhallen, onsdagar.

I forkant av vaksinasjonen skal du fylle ut eit eigenerklæringsskjema. På Vågå kommune si heimeside ligg det ein link til dette skjemaet. Fint om du har dette med deg ferdig utfylt. Treng du bistand til å fylle ut skjema eller treng du skyss til vaksinasjonsstaden så meld frå om dette.

Namn på vaksinen: Pfizer/Comirnaty.

Er du født i 1981 eller tidlegare eller i tidsrommet 2003-1997 og ikkje har motteke innkalling eller tilbod om vaksinering så gje oss beskjed.

Sjå link ang. Prioriteringsrekkefølga frå fhi.no:

Har du fastlege i anna kommune, ta kontakt med oss for å få time til vaksinering om du ikkje har fått innkalling.