Lyrikk for ungdom - helgekurs

Helga 18. - 19. november arrangerer Marie Louise Kipperberg med Vågå Ungdomsråd lyrikk-kurs for ungdom i Vågå.

Dette kurset er for alle ungdommar i regionen mellom 13 og 19 år, som er glade i og lese og som kanskje skriv litt sjølve.

Kurshaldarar denne helga er forfattar Anita Kristiansen, skribent Eir Ulvhild Sveinsdotter Grindhaugen og foredragshaldar og supermotivator Bernt Torp.

Kurset blir halde på Aktivitetshuset og ungdomskulen i Vågå. Overnattinga er på Aktivitetshuset. Deltakarane tek med seg sovepose og liggeunderlag/luftmadrass. Det er nokre sofaer på huset, som og kan liggjast på.

Kurset kostar kr 200,-, og summen inkluderer kurs, kost og losji. Det er ein liten kiosk på Aktivitetshuset der du kan kjøpe godteri, potetgull og brus.

På kvelden den 18. november har vi leigd Vågå Kino og ser ein film.

Program får du ved påmelding.

For spørsmål, ring Marie på 99 02 95 85

Påmelding til: postmottak@vaga.kommune.no innan 15.november.

Kom til Vågå denne helga og bli kjend med andre med same interesse for bøker og skriving – kanskje blir denne helga starten på di forfattarkarriere? Det blir uansett ei kjempetriveleg helg, særleg om DU kjem!